Projekt Ancypo

Ciekawy przykład brandingu obejmujący projekt logo, które mogłoby połączyć dwie powiązane ze sobą gałęzie biznesu. Dodatkowo wykonaliśmy projekty materiałów promocyjnych oraz szyldów sklepu i karczmy.

Detale Projektu

  • Project Manager: Robert Janek
  • Release Date: 20 Czerwca 2014
  • Klient:Ancypo
  • Kategoria: Design, Illustration

Logo

Klient w swoim logo chciał nawiązać do specyfikacji regionalnej terenu i zawrzeć w nim swoje nazwisko, będące jednocześnie nazwą jego firmy. Sokół, symbolizujący Podlasie, może być użyty samodzielnie do promocji różnych gałęzi działalności klienta. Klasyczna czcionka nawiązuje stylem do tradycji i historii rodzinnej firmy.

Logo Karczma Pod Sokołem

Adaptacja logo klienta w innej gałęzi jego działalności.

Wizytówki

Wizytówki są częścią większego projektu materiałów promocyjnych klienta.

Szyld

Chcieliśmy aby projekt szyldu swoją stylizacją oddał charakter tradycyjnych wyrobów garmażeryjnych klienta i zasugerował jakość produktów.

Materiały Promocyjne

Wszystkie materiały promocyjne zostały zaprojektowane z myślą o wizerunku marki klienta i zachowują spójną linię graficzną.